The store will not work correctly when cookies are disabled.
JavaScript seems to be disabled in your browser.
For the best experience on our site, be sure to turn on Javascript in your browser.
שאלות ותשובות
Back to the category page
ביטולים
הגיע אליך מוצר פגום?
התקשר, שלח מייל או נהל שיחת צ'ט און ליין באתר ואנו נאסוף המוצר מיד למחסנינו מוצר חדש ישלח אליך במקומו או שנבטל העסקה עם החזר כספי מלא ! ללא שאלות - עפ"י החלטתך.
בחר בדרך הנוחה לך ביותר:
שיחת טלפון, שליחת מייל, צ'ט און ליין באתר
המוצר הגיע והתחרטת? מותר לך!
ניתן להשיב המוצר באריזתו המקורות שלא נפתחה למחסנינו - פרטים יועברו עם בקשתך לפתיחת קריאת שירות
לחלופין ניתן לתאם שירות איסוף חזרה - בתשלום
בחר בדרך הנוחה לך ביותר:
שיחת טלפון, שליחת מייל, צ'ט און ליין באתר
הזמנות נשלחות למחסן ההפצה וממנו לכתובת האספקה ביום העסקים שלמחרת קבלת ההזמנה.
ביטול הזמנה לאחר שהחל תהליך השילוח כרוך בכיסוי הוצאות המשלוח.